Τρίτη 12 Μαΐου 2015

"ΕΓΩ! Αυτός ο άγνωστος" ενα απιστευτο αρθρο για την παραξενη οπτικη που εχουν μερικοι για την διατροφη ! Του Μαρινάκη Σπάρτακου

Εύχομαι, για μια στιγμή και μόνο, να είχα τη δυνατότητα να κρατήσω στα χέρια μου το μαγικό λυχνάρι του Αλαντίν. Αφού το περιεργαζόμουν για λίγα λεπτά, στη συνέχεια και με πολύ λαχτάρα θα το έτριβα με παιδικό ενθουσιασμό, ευχόμενος ΜΟΝΟ το εξής: «Να θελήσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου, να αφ - υπνιστείς». Τίποτα άλλο. Μόνο αυτή θα ήταν η επιθυμία μου.
Μερικές φορές ακόμη και εγώ λυγίζω. Με πιάνει το παράπονο και η απογοήτευση. Τόση προσπάθεια, τόσο κόπος και πάνω από όλα τόσος πολύτιμος χρόνος για τη δική σου ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση και ενημέρωση.Χιλιάδες με παρακολουθείτε, αλλά, δυστυχώς, ελάχιστοι με αντιλαμβάνεστε. Η μέθοδος και η ολιστική προσέγγιση της υγείας
, όπως εγώ τη βιώνω, είναι πολύ απλή και πάνω από όλα μοναδικά αληθινή. Και επειδή σου προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ, συνήθως δεν είναι ούτε αρεστή ούτε πιστευτή. Η αναλυτική λογική σου, η συνήθης άγνοιά σου, η παραπληροφόρησή σου, οι ανύπαρκτες βιωματικές εμπειρίες σου και, κυρίως, η πλύση εγκεφάλου που έχεις υποστεί από όσους έχουν συμφέρον από την εκμετάλλευσή σου σε κρατούν δέσμιο του καχύποπτου κατεστημένου.
- Προσπαθώ να σου κάνω τη ζωή απλή και τη διατροφή σου ιδανική.
Με αποκαλείς γραφικό, τρελό, παράξενο ή ακραίο.
- Σου μιλάω για καθημερινή φροντίδα του σώματός σου με στόχο την υγεία.
Μου αναφέρεις ένα σωρό δικαιολογίες και μου επιτίθεσαι.
- Σου δείχνω ασκήσεις εύκολες και αποτελεσματικές που δεν απαιτούν σπατάλη χρόνου στα γυμναστήρια.
Με κατηγορείς για άσχετο, κοκαλιάρη και οπισθοδρομικό.
- Σου μιλάω για τη φυσική τροφή σου, που είναι ΜΟΝΟ τα φρούτα, τα λαχανικά και οι ξηροί καρποί.
Στέλνεις στην πόρτα μου καταγγελίες διαιτολόγων ότι τους «κόβω» το ψωμί.
- Σου αναφέρω θεραπείες ασθενειών ΜΟΝΟ με φυσικές, ανώδυνες και σχεδόν ανέξοδες μεθόδους.
Μου απαντάς με email περί turmeric, καθαρισμούς εντέρου με blessherbs, διάφορα «μαγικά» βότανα, κανναβέλαιο, μαριχουάνα και το δηλητήριο του σκορπιού.
- Σου μιλάω για φρουτοθεραπείες.
Και εσύ μου αναφέρεις για ενδοφλέβια βιταμίνη C, διττανθρακική σόδα, graviola και θεραπείες σε ειδικά κέντρα των 50.000 ευρώ!
- Σου αναφέρω τη μέγιστη θεραπευτική αξία της νηστείας και της προσευχής.
Και εσύ μου απαντάς με γιόγκα, δωδεκάθεο, channeling και χυμοθεραπείες των 100 ημερών!!!
Τα ξέρεις όλα και, πραγματικά, το πιστεύεις αυτό.
Μπορεί να ξέρεις. Δεν το αμφισβητώ διόλου. Η διαφορά μεταξύ μας, όμως, παραμένει τεράστια και αγεφύρωτη. Ξέρεις γιατί;
Γιατί εσύ, απλώς, ξέρεις, ενώ εγώ ΓΝΩΡΙΖΩ. Όχι, οι λέξεις ξέρω και γνωρίζω δεν είναι συνώνυμες. Θα έλεγα, μάλιστα, ότι η έννοιά τους είναι εκ διαμέτρου αντίθετη.
Κάποιος που ισχυρίζεται ότι ξέρει είναι αυτός που, γενικώς, «ψάχνεται». Αυτός που ξέρει είναι αυτός που διαβάζει, που μαθαίνει, που ενημερώνεται και αυτός που πληροφορείται. Αυτός είσαι ΕΣΥ!
ΕΓΩ,όμως, είμαι αυτός που ΓΝΩΡΙΖΕΙ. Γνωρίζω, γιατί έχω βιωματική εμπειρία. Μα πάνω από όλα, γνωρίζω, γιατί από 4 χρονών είμαι συνδεδεμένος με τη μοναδική αστείρευτη Πηγή της Γνώσης. Αυτή που βρίσκεται μέσα μου και είναι συνδεδεμένη και σε καθημερινή επικοινωνία με τη θεϊκή ή συμπαντική ΑΛΗΘΕΙΑ.
Επειδή ξέρεις, δε σημαίνει ότι γνωρίζεις. Για να γνωρίζεις την α - λήθεια στη ζωή σου, θα πρέπει να αδειάσειςτο μυαλό σου από όσα ξέρεις. Για να γνωρίζεις, θα πρέπει να ταπεινώσεις το «εγώ» του ξερόλα. Για να γνωρίζεις, θα πρέπει να βιώσεις. Για να γνωρίσεις, θα πρέπει να αφεθείς στην καθοδήγηση δασκάλων που σε εμπνέουν. Που σε εμπνέουν, όχι μόνο με το παρουσιαστικό τους και το ρητορικό λόγο τους, αλλά, κυρίως, με τον ολιγαρκή, απλό και ταπεινό τρόπο ζωής τους.
Εάν θέλεις να ελευθερωθείς από τα δεσμά του αρρωστημένου ξερόλα επικριτή:
Γνώρισε πρώτα τον πραγματικό σου εαυτό. Αυτόν που αντικρίζεις κάθε πρωί στον καθρέφτη του μπάνιου και, όσο μεγαλώνεις, δεν τον αναγνωρίζεις πια.
Γνώρισε τον πραγματικό σου εαυτό. Αυτόν που κρύβεται πίσω από το ταγέρ της διατροφολόγου και τη γραβάτα του δικηγόρου.
Γνώρισε τον πραγματικό σου εαυτό. Αυτόν που κρύβεται πίσω από τα ράσα του παπά και την άσπρη ιατρική ποδιά.
Γνώρισε τον πραγματικό σου εαυτό. Αυτόν που κρύβεται πίσω από ταμπέλες φανατικού, κιτρινιάρη χορτοφάγου.
Γνώρισε τον πραγματικό σου εαυτό. Αυτόν που κρύβεται πίσω από τον γκρινιάρη συνταξιούχο, τον αγανακτισμένο άνεργο και τον «καημένο» ασθενή.
Γνώρισε τον εαυτό σου. Αυτή είναι η μοναδική και πιο σημαντική αποστολή σου, κατά την εδώ προσωρινή παρουσία και παραμονή σου. Όλα τα άλλα έπονται. Χωρίς την αυτογνωσία είσαι «φτερό στον άνεμο».
Μέχρι να συμβεί ετούτο το μαγικό συμβάν, επίτρεψε μου να σε καθοδηγώ. 'Έστω και από μακριά. Έστω και από ένα ψυχρό επικοινωνιακό μέσο όπως το ίντερνετ.
Μίλα λιγότερο και άκου περισσότερο. Ξεκίνα να βιώνεις. Μόνο έτσι θα μπορέσεις κάποια μέρα να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ στα σίγουρα. Και τότε και ΜΟΝΟ τότε δε θα έχεις ανάγκη να ΞΕΡΕΙΣ.
Ξεκίνα σήμερα κιόλας. Πρώτα από όλα καθάρισε το υπόγειό σου, δηλαδή το σώμα σου. Εκεί βρίσκεται κρυμμένη και συσσωρευμένη η χρόνια τοξική σαβούρα σου. Εδώ βρίσκεται η αιτία του α - σθενικού σώματός σου και της αρρωστημένης ά - λογης σκέψης σου.
Γνωρίζω ότι ΜΠΟΡΕΙΣ. Θέλεις, όμως;
Ιδού το μυστικό κλειδί που ανοίγει την πύλη του επικείμενου επίγειου παράδεισου. Η λέξη ΘΕΛΩ!
Σπάρτακος ο Εκπαιδευτής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου